En tvåa för tre!

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Håkan - 17 september 2010 10:32

Men vet ni vad? Det är en perfekt ledig dag idag!

Regn och rusk ute, mysigt o varmt inne.

Så kan det vara hela dagen... Men nu ska ni få

se att det säkert snart blir solsken istället så man

får ångest om man inte går ut en sväng!

Vill man ha sol så regnar det och vill man ha regn så

blir det solsken!? Allt för att retas!?


Kan det vara så att Herr: Eriksson bara kom till världen

för att möta motgångar?


Ja nu är väl inte väder och vind någon grej att

hänga upp sig på... Men det finns MYCKET annat!


Jag tror att någongång för mycket länge sedan så

bestämde sig en högre makt för att helt enkelt

skapa fram någon att retas och driva med...


Mina budord lyder:


1. Du skall icke få behålla eller hava kärlek.

(Om du skulle hava kärlek så skall du icke våga släppa in den)

2. Du skall alltid vara fattig.

3. Du skall alltid känna frustation.

4. Du skall aldrig hava tur med väder och vind.


Ja, jag tycker det räcker med 4 budord...


Skämt o sido... Något jag kom o tänka på i denna stund.

Idag njuter jag av min lediga dag,

har bara en sådan den här veckan!


Tack från mig...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards