En tvåa för tre!

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Håkan - 29 september 2010 16:58

Är jag nu tröttare än någonsin  Är det här åldern?

Har satt på kaffebryggaren och försöker nu hålla mig

vaken tills kaffet runnit igenom.

Ska nog ta mig en dusch..

Om jag passar på att raka pungen

så borde jag hålla mig vaken...

Då om något bör jag hålla mig vaken.


Nåväl.. Här kommer några bilder från den fina höstdagen!



   


   


  


 

Ha en fin kväll...   


Av Håkan - 29 september 2010 11:05

Om man har suttit och funderat på en rubrik

i 10 min så antar jag att man inte har mycket att skriva om?

Helt tomt... Händer det så lite i mitt liv? Ja.. Det är nog så.

Har sneglat ut på det fina vädret en stund, har funderingar

på att gå ut och djupandas lite.. Har varit instängd

de senaste dagarna eftersom jag har varit krasslig.. eller nått!

Gick hem från jobbet i Måndags... Har haft någon infektion i ögat

och känt mig som en stor baskilusk hela jag... Varm, illamående

osv.. Idag känner jag mig bättre men är slö och behöver nog

en nypa frisk luft så jag piggnar till kanske.


Nu ringde det.. Får avsluta!


Tack o Hej...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards