En tvåa för tre!

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Håkan - 11 april 2013 13:00

Att det ska vara så svårt att hitta på en rubrik!?

Ja, ja... Det fick bli en självklar sådan idag.


Har nyligen varit och tränat och är helt jävla slut!!

Måste vara en dålig dag, var jobbigt som fan o träna

men det tog bra iaf. Nu väntar jag på att gå till jobbet...

(Aaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!!!)


Snöar gör det också   det blev vinter idag.

Det gör inte så mycket, våren kan gott vänta ett tag

så får vi förhoppningsvis en fin sommar.


Igår på jobbet var det tydligen någon form av bibel utdelning

och jag blev stoppad i korridoren av en utsänd från gud.

Jag som inte tror något större på detta och som är helt övertygad om att

det som står bibeln är bevittnat från utomjordisk kontakt av någon form,

kunde inte med att strunta i denna gåva, utan fick vackert tacka och ta imot.

(Jag var ju arbetsklädd och fick helt enkelt föregå med gott exempel)


Men va fan, jag kan ju läsa den och bli ännu mer övertygad om utomjordiskt liv.


Nej, nu är det hög tid att börja med lite mat.



UFO Eriksson tackar för sig...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards