En tvåa för tre!

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Håkan - 7 april 2013 13:53

Har legat hemma i helgen och tyckt synd om mig själv i vanlig ordning.

Nu var det ett tag sedan jag var sjuk så lite självömkan var på sin plats!

Har iaf kurerat mig ordentligt, jag gissar på att jag blev sjuk när jag tränade

i Tisdags då jag också gjorde mig illa i triceps... Inte bara en grej...

Kände inget under träningspasset men när jag vaknade i Onsdags morse kunde

jag inte röra armen... Nyttigt!

Känner mig bättre i armen nu iaf, ska ju börja på lätt träningsvecka nu så det passar ju bra.


Nog om detta, övrigt är det som vanligt, har varit kanon väder hela helgen

när jag legat på soffan med nerdragna persienner. Det känns att våren närmar sig,

min lägenhet börjar återigen kännas som en Finsk bastu och jag lovar att svordomarna har varit många

under dessa dagar... Har iaf varit jäkligt ren med tanke på att jag har stått i duschen mycket.

Lite torr i hyn men va fan, det finns ju smörjmedel.


Känns riktigt kul att sprida lite positiv bloggning så här på en Söndag.

Saken är den att jag är inte lika negativ som det låter, att driva med mig

själv är stärkande och jag ser det som min uppgift i livet, när jag då inte tycks ha någon annan.


Ja detta var nog allt jag hade idag... Dags att ta en dusch igen!



Ha en fin dag där ute! 


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards