En tvåa för tre!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Håkan - 6 februari 2011 12:09

Hej vad det går.. Snart slut på den här lediga helgen.

Fattar inte hur dagarna kan gå så fort.. Jag har ju inte ens roligt!?

Fredagen var ju bra iaf, efter jobbet var vi och tränade.

Åkte med hem till Thomas & Lotta för att hjälpa dem med datorn

som behövde lite rensning och förnyelse.. Där blev jag också bjuden

på god mat. Senare kom Lisa och hämtade mig.. Hade tvättstugan,

käkade räckor och såg på film.

Igår hade jag städar dag (blä). Tar sån jäkla tid för mig att städa,

gör allt annat medan jag ska städa!

Efter långt om länge så blev jag färdig med städningen iaf...

Sedan gjorde jag inte ett skit!

Idag händer det inte mycket heller, ska jobba igen imorgon och efter

jobbet blir det träna igen..


Får väll snart knalla ner till konsum en sväng och handla..


Inte mycket kul att skriva så jag tror jag ger mig..


Såg föresten på Trolljegeren igår!

Riktigt bra gjord måste jag säga! Heja Norge!





Ha en mysig söndag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards