En tvåa för tre!

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Håkan - 1 februari 2011 10:29

Då har man äntligen kommit fram till en ledig dag!

Ute regnar det och är mörkt, snacka om energikick!

Jävlar i min själ.. Ser suddigt och är små yr av trötthet!

Hoppas kaffet jag dricker piggar upp mig lite!

Det enda jag har att passa idag är tvättstugan kl. 16.00,

Tack för det.. Kommer nog inte göra några större ansträngningar idag!


Var och träna igår kväll så i råga på allt är jag lite stel också,

det känns skönt.. Bränner lite i musklerna idag, ingen träningsvärk

men man är medveten om att man har tränat.

Körde lättare igår med fler repetitioner, har kört tungt nu

i 3 veckor så nu blir det "kanske" en lättare period i någon

vecka... Men jag har svårt att hålla mig från att köra tungt.


Just nu sitter jag och väntar på att UPS ska komma och hämta

ett paket som jag ska retunera, de skulle dyka upp mellan 9-13

så jag antar de kommer 12.59 eller något... Eller så kommer de

när jag sitter på dass efter jag har druckit upp mitt kaffe!


Nej, det får räcka med information för idag...



Ha en bra dag...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards