En tvåa för tre!

Alla inlägg under juni 2010

Av Håkan - 1 juni 2010 22:40

Idag för 32 år sedan föddes denne mycket

säregna man på Mora BB.. Helt bekymmerslös

och ovis om den stora världen,

med inte mycket mer intelligens än en guldfisk..

De första tankarna var inte helt olikt från idag:


Tutten!


Dagen till ära började som vilken dag som helst!

Vaggade åter igen fram och tillbaks på

sängkanten vid 06.00 Suckade djupt

och gav ifrån mig ett litet stön när jag

väl lyckades resa mig upp!

Ja, plikten kallade även en dag som denna!


Har blivit ihåg kommen idag iaf  

Tackar så mycket för gratulationerna!

Fick även en födelsedagspresent idag  

av Malena.. När jag kom hem från jobbet

så fick jag se att jag hade ett paket att hämta.

Jag hade fått en Sony Walkman (Blev JÄTTE GLAD!)

Nu slipper jag smyga med min uråldriga MP3 Spelare

när jag är ute och reser  Hade inte förväntat mig

någonting idag.. Men fick känna på att vara som

barn igen på min födelsedag.. Nyfiken o glad.. Tack  


Nu är det dags för mig att krypa ner i min säng

för att sova en stund innan man ska upp och

jobba igen..


GODNATT...


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards