En tvåa för tre!

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Håkan - 25 augusti 2008 16:22

Jaha då var det Måndag igen då! Imorgon börjar jag jobba igen.. Pust!

Den bittra verkligheten är tillbaka.. Nåja.. Börjar trots allt bli lite väl bekväm nu så det är väll lika bra och köra järnet!

Helgen har varit bra iaf, hade besök i Fredags av en tjej kompis,

vi drack lite vin och vad barskåpet hade att erbjuda.

(Tack syrran för det du lämnade kvar)

Spelade kort och snackade om allt möjligt, det var trevligt

med lite besök i ensamhetens våning.

Lördagen bjöd på spel och stark dricka hos några vänner "neröver"

som det så vackert heter... Vi avrundade våran helgen igår med att

leta svamp i urskogen!!! Några Kantareller och Soppar blev

fångsten + en och annan Älglus.. Fy fan! De jävlarna var överallt!

När jag kom hem rusa jag in i duschen och skrubbade

mig från topp till tå... Jajamen hade några stycken.. Brrr!!!

Men det var det värt, blev 2 goda kvällsmackor av det hela :)

Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag är pojke igen!!

Rakade av skägget för en stund sedan, nu är jag len som en barnrumpa

igen och kan andas till 100% utan att det kliar i näsan för mustaschen!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards