En tvåa för tre!

Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Håkan - 8 januari 2016 10:55

Då var 2015 ett minne blott och vi siktar mot ett bättre 2016? Året kunde dock inte ha börjat bättre för oss här hemma, den större lägenheten som vi sökte är nu vår! Nu längtar vi till förbannelse tills vi får flytta till vårt 4 rum och kök. Efter julens alla klappar så sover vi nu mera på Toys R Us! Leksaker högt och lågt i sovrummet, efter en lekfull dag blundar man gärna (dock på egen risk) när man går runt i vår lilla 2:a. För övrigt här hemma är allt bra, Charlie är inte tyst i fem sekunder... Har provat att klocka tiden, inte ens när han sover! Han brukar fortfarande få sitta på mina axlar när vi går och handlar på vägen hem... Han får allt röra på benen också, detta sker dock inte ljudlöst utan ett energiskt tjat - Sitta på dina axlar, sitta på dina axlar. Efter en längre stund brukar jag bli religös och ropa på Jesus! Sedan är det även rätt påfrestande när han väl sitter på axlarna och jag samtidigt konkar på konsumpåsarna, då snackas det oavbrutet i mitt höger öra... Fetvadd är nu obligatoriskt! Det är dock väldigt kul och Charlie är ju bra mycket roligare att umgås med nu än när han var tyst och ålade sig fram! Man får höra mycket roligt och man blir många gånger även förvånad! Jag är lyckligt lottat som får vara en del av hans liv, där vill jag alltid vara!

GOTT NYTT 2016!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards