En tvåa för tre!

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Håkan - 19 februari 2014 18:34

Februari månad och svartmyror? I råga på allt så letar de sig upp till oss som bor högst upp? Det är klart, bör ju vara storkalas för en liten myra, nu när Charlie äter själv? Här om dagen vandrade en rackare noncharlant förbi mig bärandes på ett riskorn! Tyckte även jag skymtade en i ögonvrån bärandes på en brödbit med messmör! Kan tänka att ryktet går i stackarna runt om i Sotenäs!
Men då går de på en nit, idag har nämligen golven grovskurats och myrdosorna placerats ut... Under soffan, tv-bänken och i köket under vitrinskåpet, de må vara slugna de små rackarna men jag är snäppet värre!!

Idag åkte vi ut till ramsvik en sväng för en liten utflykt, tyvärr somnade Charlie lagom framme vid destinationen så det blev en längre biltur istället... För sova har han slutat med på dagen om vi är hemma, hur trött han än är! Antar att Caroline och jag är sånt roligt sällskap så inte en sekund får missas... Det gillas starkt! ?

Tack o hej, leverpastej!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards