En tvåa för tre!

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Håkan - 7 maj 2013 13:30

En värmebölja har idag lurat ut oss i solen, själv har jag spenderat hela 20 min

på utsidan innan jag kände mig slagen... Balkongläge från helvetet!

Kollade vädret imorse och tyvärr verkar det som ett jäkla regnväder är på väg

under de närmsta dagarna... Men spill inga tårar mina vänner, detta betyder "Grönska"

och det är väll på tiden att det slår ut ordentligt nu...


JAG LÅTER SOM EN PENSIONÄR...


Men fy, läste det jag hade skrivit o blev riktigt rädd, jag har blivit berövad på

min "ungdom" - Dags att bli medlem i PRO?


Nu lämnar jag detta!


Annars då? Har varit sjuk igen!? Förkyld som fan, men vägrade stanna hemma från jobbet

igen. Har haft två löner med sjukavdrag i rad nu och hade ingen lust med en tredje,

över 2 veckor sedan jag var och tränade ordentligt... Fruktansvärt.


Känner lite nu att detta inte är någon direkt intressant läsning

och ber så hemskt mycket om ursäkt för bortkastad tid...



Njut av solen

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards