En tvåa för tre!

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Bakfylla?

Av Håkan - 29 januari 2011 12:43

Nej.. Har ju slutat med sånt (fram till sommaren iaf)

Men det känns nästan så!

Är så jävla trött idag, jobbade kväll igår och ska

jobba kväll idag med... Var ledig i Torsdags men då

hade vi avtackning för en arbetskamrat som går

i pension och sedan APT möte, så det har "nästan"

blivit 1 hel dag ledigt på hela veckan!

Är iaf ledig nu till Tisdag sedan är jag ledig Lör-Sön.


Hade jätte gärna varit hemma idag om jag ska vara ärlig!


Annars som vanligt i Erikssons liv.. Jobba, äta, träna, sova.

Fysisk kontakt = 0 - Talar fortfarande med mig själv så den

sociala kontakten här hemma är fortfarande vid liv.


Som tur var kom min "bästa vän" (Om man nu säger så i vuxen ålder)

Jimmie hit till Hunnebo igår, så vi träffades och tjöta och såg på en

film igår efter jag slutat jobbet.


Kan vara rätt gött och få lite paus från sig själv ibland!


Fast det får jag ju när jag är och tränar också..

När jag inte sykar mig själv för att prestera bättre!


Ja, jag är en lustig herre... Men jag tackar mig själv

att jag är medveten om det..


Nej nu har jag inte tid att sitta här mer.



Ha en fin kväll...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan - 8 januari 2016 10:55

Då var 2015 ett minne blott och vi siktar mot ett bättre 2016? Året kunde dock inte ha börjat bättre för oss här hemma, den större lägenheten som vi sökte är nu vår! Nu längtar vi till förbannelse tills vi får flytta till vårt 4 rum och kök. Efter ju...

Mys

Av Håkan - 2 oktober 2015 16:13


Fredag igen och ledig helg!Detta betyder dock tyvärr också att det snart är dags för Charlie att åka till sin pappa. Denna vecka gick verkligen fort, hade gärna haft kvar Charlie men nu är det som det är!Vi ligger iallafall här i sängen alla tre och ...

Av Håkan - 28 september 2015 11:46

Då var helgens arbete äntligen över och vi ser framemot en ledig nästa helg! Försöker samla energi till att åka och träna sedan, tänkte komma igång igen efter 2 års uppehåll... Har iallafall tränat i 3 veckor nu! Ska försöka att ta i tu med lite städ...

Av Håkan - 28 september 2015 00:40

Det har gått över ett år sedan jag skrev sist... Mycket dåligt, jag vet!I det "senaste" inlägget jag gjorde så hade vi haft en kanon fin sommar och badat nästan varje dag! I år kan man dock inte skryta om sommaren som varit... Badat har man dock ändå...

Av Håkan - 9 juli 2014 12:41

Då var årets första dopp avklarat, det var 2 år sedan sist och den här gången hade jag med mig en större badkruka än mig själv ner i vattnet! Charlies första dopp i havet någonsin var minst sagt både vågligt och högljudt! Vi karlar vet ju alla att vi...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards