En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Håkan - 20 februari 2010 11:27

Kaos minst sagt.. Tur att man kan vara inne idag!

Thomas och jag arbetar själva idag, Ulf

kommer inte hemifrån pga snön, oplogad skogsväg med

1 meter snö! Nej idag är det mys inne.. Men min Kärlek är

ju inte här *suck* får mysa i telefonen istället!

Vi på jobbet skulle igentligen varit hos Ulf ikväll och

druckit lite öl men eftersom Ulf inte kommer ut från

Stensjö så lär inte vi komma dit heller..

Blåser som fan och snöar.. Fick pressa mig ut

ur min trappuppgång imorse pga stora snödrivor..

Trodde inte jag skulle ta mig ut först! Men det gick bättre

än det först såg ut att göra. Lungt här på jobbet idag

får ta det för vad det är när vi går en man kort!

DET ÄR JU HELG!! Nej jag får väll resa på mig och kanske göra

något!


Ha en Mysig dag!

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards