En tvåa för tre!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Håkan - 5 augusti 2010 10:43

Jag mår nog som jag förtjänar.. Efter Måndagsklubben

i Måndags (säger sig själv)   


Så har jag nog inte riktigt återhämtat mig än.

Blev lite mycket av det goda med efterfest till 07.00

Hela kvällen var fan galen.. Men kul!

Har väl mer eller mindre tänkt att det där var den

sista utgången för i sommar så här i efterhand..

Men har fått höra att det ska bli utgång i helgen igen..

Får se hur jag gör.


Annars är allt bara bra här med Eriksson...

Förutom att det har mulnat på ute igen.

När jag gick upp för 1 timme sedan var det sol

och jag kände hopp... Men ack!!!


Har jag retat upp dig Fader på något sätt...

Du kanske är trött på mig och resten av västkusten?


Jag tror det! Tidigt imorse eller sent i natt åskade det

som fan.. Vaknade till och med av det..

Ser ut som det ska komma mer!


Nej, nu måste jag gå på uppdrag!


Hej svejs...

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards