En tvåa för tre!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Håkan - 22 juni 2009 20:23

Då har man levt och mått som en kung i några dagar, tyvärr kan man inte leva så länge nog och helt plötsligt från ingenstans kommer en stor smäll och alla är puts väck och kvar finns bara jag.. Det har varit midsommar!

I torsdags kom Jimmie och en hel hop till från Falkenberg hit. Med 2 st husvagnar slog de läger nere på min parkering. Kvällen blev självklart

mycket blöt och man blev rätt rund under dojorna. På självaste Julafton

då man dansar runt en annorlunda gran så dök på kvällingen mina två systrar och deras pojkvänner upp, sedan förtärdes god dryck.. Krogrunda.

Lördagen lika så Godmat och mycket god dryck.. Krogrunda. Ja som ni kanske förstår så har helgen varit mycket bra. Tyvärr så känns det lite väl tomt just nu och framför allt jävligt tråkigt.. Hotell nattsvart, vem släckte ljuset? Hoppas ni alla också hade en trevlig midsommar..


Go Kväll


Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards