En tvåa för tre!

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Håkan - 8 oktober 2009 21:08

Jag får acceptera hur det ser ut här hemma just nu..

Nästan iaf.. Har små svurit lite idag över dessa omvägar

jag får ta i min öppna 2:a.. Men imorgon smäller det!

Mattläggaren kommer imorgon bitti och rullar äntligen

på golvmattorna med lite klisterSkrattande 

Just nu står kyl och frys i vardagsrummet.. hm..

de kunde iaf ha vänt dem så jag slapp springa runt

in i vardagsrummet när jag skulle bre mackorna!!!

Får till och med ta köksvägen när jag ska in i sovrummet..

Här gäller det att ha minne iaf jag behöver gå upp

på dass i natt.. Annars smäller det till här uppe i natt..

Och det är regält! Så kära arbetskamrater, om ni läser detta

och jag inte dyker upp kl. 7.00 imorgon bitti

så vet ni vad som hänt..

Jag har längtat så till att det ska hända något med

lägenheten nu så det ska till och med bli underbart

att få börja städa igen när det är färdigt!


Förhoppningsvis sista gången jag ser köket så här!

  


Testade förut.. Och ja.. Det ekar här.. (Sovrumsdörren till höger)

  


Här har vi den blockerande dödsfällan för i natt

(Går i vanliga fall på dass den här vägen)

  


 

Natti, Natti där ute.

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards