En tvåa för tre!

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Håkan - 20 september 2008 22:42

Jajamen... Här sitter jag igen! Måste snart lägga mig

ska upp och jobba imorgon, men jag är inte trött!

Har inte någon större lust att ligga o vända o vrida mig

ett hundratals gånger innan jag till slut somnar...

Det har jag gjort i två nätter nu, Har jobbat för många kvällar

innan så min dygnsrytmen är rubbad. Inget speciellt spännande

har hänt idag, jobbat som vanligt och haft tvättstugan..

Såg en film för en stund sedan som jag hade missat "The Flock"

Handlade om en Agent (Richard Gere)  som jobbar som observerare

av sexförbrytare.. En ung tjej blir kidnappad och jakten är i full gång.

Var väll inte något speciellt men har sett sämre.

Det som är skrämmande är att det finns så mycket sjuka människor

i verkligheten och att det händer hela tiden..


Godnatt på er där ute......

Presentation

Min Musik

Tidigare år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i Bloggen

Gästbok

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 En vän
 En främling

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards